7 koraka da uspete u poslu
Objavljeno na07.12.2017 /Onivo
Ne postoji jasna formula za to kako uspeti u poslu. Ako bi i postajao recept za to, onda bi sve bilo lako i nikada ne biste čuli za neuspešan posao. Ali ako biste pogledali istoriju svih uspešnih kompanija, videli biste da je njihova organizacija rada u prvim godinama jako slična.
Evo nekoliko koraka koje su mnogi preduzetnici koristili kako bi uspeli u svom poslu.
-
Svaka treća osoba koju sretnete na ulici ima poslovnu ideju. Ali samo jedan od stotinu pokuša da postane preduzetnik. Mnogi ljudi se plaše rizika i nisu spremni da se odreknu mesečne plate. Da biste uspeli u nekom poslu, morate imati želju da se izdvojite iz mase. Morate imati hrabrosti da iskoristite svoju ideju. Dve osnovne stvari koje su potrebne za uspeh na poslu jesu da sanjate i ogromna želja da ostvarite taj san.
-
Nakon pada ustanite. Početni padovi ne bi trebalo da vas obeshrabre. Trebalo bi da imate pozitivan stav prema životu i poslu. Na početku svakog poslovanja se prave greške, desiće vam se to. Prihvatite greške kao nešto pozitivno i potrudite se da se ne ponove. Za uspeh je važno da izbacite sve negativne misli.
-
Kada vodite posao, dobijate slobodu. Često sloboda otvara put ka zadovoljstvu i samopouzdanju. Naučite da budete disciplinovani. Vašem poslu je potreban rad i vaša posvećenost. Morate se posvetiti vašoj ideji i svemu onome što je deo vašeg plana, to mogu biti vaši zaposleni, prijatelji, porodica. Onda kad budete potpuno posvećeni iskoristite svoju slobodu i uskoro ćete uložiti maksimalne napore. Ova4j napor će vam doneti uspeh u poslu.
-
“Nijedno drvo ne rađa preko noći.” Da bi se plod pojavio, drvo mora da prođe kroz nekoliko faza. Slično je i sa uspehom u bilo kom poslovnom poduhvatu. Budite strpljivi, i čuvajte svoju energiju da se fokusirate na bitne stvari. Budite spremni da prihvatite greške i da ih ispravite. Ključan element za uspeh u poslovanju je fleksibilnost.
-
Samo sjajna ideja, neće vam osigurati uspešan posao. Naučite da prilagodite vašu ideju trenutnim potrebama. Vaša ideja bi trebalo da dostigne maksimalan broj kupaca sa lakoćom. U prvim godinama , još ne znaju za vas i zbog toa je potebno da im predstvite vaš proizvod i omogućite kvalitetnu uslugu. Budite spremni da odgovorite kupcima na sva pitanja: „Šta se nalazi u ovom proizvodu?“ ili „Koja je to usluga koju im drugi ne mogu pružiti, osim vas?“ Ako imate solidan odgovor na ova pitanja, onda ste na pravom putu.
-
Svaki posao podrazumeva određeni rizik. Dakle, trebalo bi da budete spremni da se suočite sa rizikom. Mislite o nekoj finansiskoj podršci kada stvari krenu naopako.
- Ne očekujte čuda. Verovali ili ne, ljudi zarađuju čak i dok su na odmoru – internet im to omogućava. Ali, tek nakon što su uložili puno vremena, truda i novca u izgradnju posla i tima koji nastavlja da raste. Nikada nemojte ulagati sve svoje finansije u posao, najpre razmotrite sve moguće opcije. Mudro je u takvim situacijama pitati stručnjaka za savet.
Ovi jednostavni koraci ne daju ceo put do uspeha, ali vas mogu voditi kroz početne faze i pomoći vam da uspete u poslu.
Izvor: BIZLife | Foto: Pixabay