Često postavljana pitanja

Poslednji put ažurirano 01 Februar 2017 godine


Da li će Onivo uvek biti besplatan?

Da. Onivo jeste besplatan i uvek će biti. Nadogradnju na neke od plaćenih paketa vršite po svojoj želji i samo ukoliko Vam je potrebno više funkcionalnosti istih.

Šta je potrebno da bih postao korisnik Onivo?

Ukoliko posedujete e-mail adresu i internet konekciju možete besplatno da se registrujete i postanete korisnik Onivo. Onivo je namenjen svim pravnim i fizičkim licima, kao i frilenserima kojima je potrebna pomoć prilikom kreiranja faktura prfesionalong karaktera.

Da li su moji podaci bezbedni?

Da. Vaši podaci su sigurni i bezbedni zato što se čuvaju na serverima koje koriste svetke poznate banke za čuvanje svojih baza podataka. Cela enkripcija (šifrovanje) u komunikaciji izmedju Vas i Onivo servera se vrši preko SSL sertifikata.

Da li je moguće ručno postaviti broj fakture?

U podešavanjima Vašeg profila bira se jedan od ponudjenih načina numerisanja dokumenata. Ovo znači da nije moguće ručno postaviti broj fakture. Ipak, ispred broja fakture možete postaviti prefiks za dodatno personalizovanje načina numerisanja vaših dokumenata.

Zbog čega ne mogu da zapamtim artikal sa decimalama u ceni ili količini (greška: „Polje mora da bude broj.“)?

Najverovatnije pokušavate da unesete zarez (,) kao oznaku, ali Onivo očekuje da uneste tačku (.). Pri korišćenju decimala kod cene ili količine, umesto zareza koristite tačku (primer: 10.5) da označite decimalno mesto.

Zbog čega ne mogu da obrišem fakturu?

Zbog nekoliko različitih zakonskih odredbi, izdate fakture ne smeju biti izbrisane. Ovo je implementirano u Onivo i tu je zbog vase zaštite. Medjutim, to ne znači da ne možete ponovo da iskoristite fakturu.

Kako da ispečatiram kreiranu fakturu?

Kreirana faktura može da se ispečatira tako što, nakon preuzimanja PDF fajla, u donjem desnom uglu na ekranu kliknete na dugme printer ili tako što u isto vreme kliknete Ctrl + P.

Kako da izbrišem probne dokumente koje sam napravio prilikom testiranja aplikacije?

Kreirane dokumente ne možete da izbrišete, ali možete da ih ponovo iskoristite. Primer, ukoliko imate document koji je u pripremi, kada ga otvorite sa leve strane kliknete na “Izmeni”, zatim idete na “Produži”, pošto vršite izmenu podataka za klijenta a zatim u sledećem koraku menjate artikle. Ili, ukoliko Vam je ovaj dokument označen kao “Poslat”, kada otvorite dokument sa leve strane kliknite na dugme “Vrati u pripremu”, zatim na “Produži”, a potom na dugme “Izmeni”. Kada izvršite izmene podatka za klijenta u sledećem koraku menjate artikle.

Kako da počnem da koristim magacin u Onivu?

Pre svega, trebalo bi da uradite popis Vašeg pravog magacina, da biste znali tačnu količinu Vaših artikala. Zatim, preko uskladjivanja (tip dokumenta), unesete količine zaliha koje zaista imate. Poslednji korak je da “Zatvorite” uskladjivanje pri čemu će artikli biti “skladišteni” u Vaš Onivo digitalni magacin.

Da li je magacin besplatan?

Da! Ova funkcionalnost je potpuno besplatna za sve plaćene pakete u Onivo.

Koji tipovi dokumenata su podržani u magacinu?

Onivo magacin nudi tri tipa dokumenata: prijemnica, otpremnica i poravnanje. Prijemnica predstavlja ulazan dokument sa kojim unosite količinu artikala, koje su Vam predstavljene kao zalihe u Vašem magacinu. Otpremnica predstavlja izlazni dokument iznešenih količina artikala iz magacina, kako bi prodali Vašim kupcima. Poravnanje predstavlja dokument kojim poravnjavate količine artikala, neslaganje ili jednostavno radite redovan popis.

Nemam potrebe za magacinom, kako da ga isključim?

Kada se ulogujete na Vaš profil, kliknete na dugme a zatim izaberete “Podešavanja”. Zatim idete na “Podešavanje magacina” i isključite opciju “Korišćenje magacina”.

Kako da izmenim podatke za svoju kompaniju?

Kada se prijavite na Vaš profil, kliknete na dugme a zatim izaberete “Kompanija”. U ovom delu možete da izmenite ili dopunite podatke vezane za Vašu kompaniju, kao što su ime, matični broj, adresa, grad, telefon, email, itd. Na kraju kliknete na “Sačuvaj” da bi podaci bili sačuvani.

Pogledajte video upustvo “Kako da ubacite podatke i logo Vaše firme?” na našem YouTube kanalu.

Da li jedan profil može biti korišćen od strane više lica, odnosno različtih email adresa?

Jedan korisnički profil može biti korišćen, odnosno upravljan od strane jednog ili više korisnika sa različitim email adresama. Ova funkcionalnost je dostupna u plaćenim paketima.

Kako da stavim logo svojoj kompaniji?

Pogledajte video upustvo “Kako da izbrišete stari i ubacite novi logo Vaše firme?” na našem YouTube kanalu.

Kako da odstranim logo Oniva iz podnožja fakture?

Logo Onivo-a, onosno Onivo brendiranje na podnožju Vaših dokumenata može biti odstranjeno ukoliko nadogradite na Klasik ili Premijum paket.

Kako da nadogradim svoj profil na neki od plaćenih paketa?

Onivo je zauvek besplatan. Plaćanje se vrši samo za Klasik i premijum paket na osnovu dobijene profakture za unapred izabran period. Kada se ulogujete na Vaš profil, kliknite na dugme a zatim na “Pretplata”. Klikom na dugme “Nadogradi” na željeni plaćeni paket a zatim i izborom na koji vremeski period, kreira se profaktura, a po plaćanju iste sledi aktivacija paketa.

Pogledajte video upustvo “Kako da nadogradite na neki od plaćenih paketa?” na našem YouTube kanalu.

Šta ukoliko ne obnovim pretplatu za paket nakon isteka pretplate? Da li se moji podaci brišu?

Ne! Vaši podaci su bezbedni i sačuvani bez odzira da li ste platili ili ne. Ukoliko imate plaćeni paket, nakon isteka pretplate sistem Vas automaski vraća na Osnovni paket, ali svi Vaši podaci će ostati sačuvani zauvek.

Da li mogu da izbrišem svoj Onivo profil?

Da. Sledite uputstva u donjem delu na Vašu profil stranu. Nakon uspešnog brisanja, svi Vaši podaci će biti odstranjeni sa naših server. Pažljivo! Brisanje profila je konačni i nepovratni postupak. Žao nam je što nas napuštate!

Da li sam vezan ugovorom?

Nikako! U svakom trenutku možete da otkažete ili promenite Vašu pretplatu, bez dodatnih troškova.

Šta ukoliko sam nezadovoljan?

Ukoliko ste iz bilo kog razloga nezadovoljni Onivom, sredstva će Vam biti vraćena. Vaše zadovoljstvo nam je najvažnije.


Ukoliko imate pitanje na koje nismo odgovorili u prethodnom delu, slobodno nas kontaktirajte:

Miroslava Krleže 20
11050 Beograd, Srbija
060 313 7471
info@onivo.rs