Naučite kako da kreirate I ispravite fakturu preko Oniva za manje od jednog minuta!

Prvo je potrebno da imate Onivo profil. Ukoliko nemate Onivo profil, registrujte se BESPLATNO. Kako bi Vaš profil bio u celosti kreiran, prvo morate da unesete podatke Vaše firme, tako što ćete kliknuti na u Vašem gornjem desnom uglu.

Ako već imate profil, ulogujte se, a zatim kliknite na DOKUMENTI u gornjem delu stranice.

Kreirajte fakturu i unesite artikle – status „Priprema“

Kada ste odradili prvi korak i ušli u DOKUMENTI kliknite na „Kreiraj fakturu“. Nakon ulaska u odeljak za kreiranje fakture, prvo unesite podatke partnera (klijenta kome šaljete fakturu), datum izdavanja i dospeća fakture, zatim, izaberite način plaćanja i izaberite valutu. Onivo autumatski umesto Vas dodeljuje broj fakture. Prvi korak je završen i sada kliknite na dugme Nastavi.

Korak 1:

Korak 1

Korak 2:

Korak 2

U sledećem koraku se otvara prazna faktura u koju treba da unesete artikle. U prazno polje unesite naziv artikla, ili ako je artikal nov, kreirajte ga preko „Kreiraj artikal“ (iznad polja za pisanje). Za uneti artikal unesite količinu a prethodno definisana cena će automatski biti učitana. Unesite tačnu količinu, i ukoliko ima potrebe, možete izmeniti cenu artikla. Kliknite na zeleno dugme sa znakom +. U ovom koraku možete ubaciti sve artikle koje želite da dodate u fakturu. Faktura je sada kreirana i u statusu Priprema.

Korak 3:

Korak 3

Korak 4:

Korak 4

Status Priprema označava da još uvek radite na fakturi.

Dostava fakture – status „Poslato“

Kada ste kreirali fakturu, pregledajte je još jednom kako bi proverili da li su svi podaci tačni. Klikom na dugme „Preuzmi PDF“ možete obaviti poslednji detaljni pregled pre slanja fakture. Odatle možete direktno da snimite fakturu na Vaš kompjuter, da ispečatirate i direktno (lično ili poštom) da je dostavite partneru (klijentu.)

Korak 5 Opcija 1:

Korak 5

Kada se vratite nazad na fakturu, na status Priprema, tu fakturu možete i elektronski da pošaljete klikom na dugme Pošalji i unošenjem e-mail adrese partnera za koga je kreirana faktura. Nakon toga, faktura automatski dobija status Poslato.

Korak 5 Opcija 2:

Korak 5.2

U slučaju kada se preuzima PDF faktura I direktno dostavlja (lično ili poštom) partneru, potrebno je da se faktura označi kao Poslata klikom na dugme označi „Poslato“  (ispod dugmeta Pošalji).

Korak 6:

Korak 6

Status Poslato označava da je faktura dostavljena elektronski ili fizički partneru za koju očekujemo plaćanje.

Evidencija plaćanja – status „Plaćeno“

Kada Vam partner plati fakturu morate da registrujete plaćanje kako bi se promenio status iz Poslato u Plaćeno faktura. Kliknite na dugme „Plaćanja“, unesite tačan datum i evidentirajte iznos koji je plaćen.

Korak 7:

Korak 7

Korak 8:

Korak 8

Status Plaćeno označava da Vam je klijent platio fakturu.


Za sva pitanja vezana za rad sa fakturama I dodatna pitanja za Onivo slobodno nas kontaktirajte na 063 8086 486 ili preko e-maila na support@onivo.rs

Prijavite se, fakturišite sa Onivom I ostvarite profit!